top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאימא ליאת

מיקה ולדמן - בכורתי

עודכן: 8 בפבר׳ 2022

היום יום שבת התאריך 2.5.2014 השעה 24 ואני הופכת לאימא.

בלידה עצמה ליוו אותי אמא שלי ורווי חברתי הטובה.

משקל הלידה שלך- 3.250 ק"ג. נולדת בחיפה - בית חולים בני ציון.

את השם שלך בחרתי עוד כשהיית בבטן ובעזרת חברת ילדות שלי שכשסיפרתי לה שאני חושבת לקרא לך מיקה הכווינה אותי לשיר:

זה השיר שלך מבטן ומלידה, בזכותו ובזכות סיוון חברתי שמך היפה שכל כך מתאים לך :) (וגם השיר).

מכאן את אדם שאני צריכה לטפל בו.


הכנות אחרונות לקראת בואך:


תכירי מיטתך לעתיד

החברים החדשים שאמא הכינה לך

רהיטים לחדרך

כמה שעות לאחר הלידה, בית חולים בני ציון- חיפה

דקות ספורות לאחר לידתך

ככה הכל התחיל את עם צהבת בבית חולים

משתזפת לך בזמן שאמא בוכה


פיקניק ראשון שלך

אנחנו בתחילת דרכנו


דוד דורון רגעים לפני שנסע לארה"ב


את בחתונה של דוד דורון האגדי


שחיה לפעוטות

מדגמנת











שיעור בלט


איפור פנים אהוב עליה


תוך כדי פורים

ביקור בגן החיות

שדה חיטה

בועת סבון

שעת כושר

מושב היוגב



48 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page