top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאימא ליאת

מה? תכלס עדיין לא סיפרתי לכם כלום עלי...

עודכן: 8 בפבר׳ 2022

אוקי, אני ליאת ולדמן היום בת 42.

הבייבי הראשון שלי בחיים זה העסק שלי: סטודיו לצורפות ועיצוב תכשיטים שהוקם על ידי בשנת 2001 עם סיום לימודיי באקדמיה בצלאל.

התחביב והחיים האמיתיים התערבבו להם היטב. אז ניחשתם נכון- אני מאוד מאוד אוהבת את העבודה שלי!

הכי כיף להתעורר בבוקר וללכת למקום שטוב לך בו - למעשה העסק שלי היה הבית הראשון שלי במשך שנים רבות עד שמיקה ביתי הבכורה נולדה.

אתן לו כבוד כאן:

www.liatwaldman.com

יש לי 2 עמודי פייסבוק פעילים:

אינסטגרם:

ומיזם חדש ומקסים עם שתי שותפות אהובות (גילי מסטודיו דווקא ושירי בעלת הבלוג חיפאית):


את הבלוג אחת פלוס שתיים החלטתי לפתוח מזמן אבל: בראש... בפועל השעה הגיעה לאחר שקיבלתי לא מעט פניות מאנשים שמספרים שעוקבים אחרי בפייסבוק ושנהנים לראות את מעללינו כמשפחה.

אני היפראקטיבית ולא ממש מסוגלת לשבת רגע אחד בשקט אז למעשה "הסובלות" העיקריות הן הבנות.

שמורגלות להיות על הרגלים מחוץ לבית בפעילויות סביב השעון.

אגב, הן לא מתלוננות :)

אז קבלו את הבלוג-


על הלוגו וההנעה לפעולה אחראית האחת והיחידה, חברתי האהובה והמוכשרת גילי שרר לסרי.

התיעוד הוא האהבה הגדולה שלי עד כדי ריבים כמעט אינסופיים עם אמא שלי שטוענת שאני כל הזמן בטלפון...

זאת ההנאה שלי זה הכייף שלי.

עם החשיפה הייתה תקופה שהיה לי קשה ולא חשבתי שאצליח לעבור את המחסום אבל כמו שאתם מבינים גם זה קרה...

באשר לכתיבה- תמיד חשבתי שאין לי כישורי כתיבה ועל כן נמנעתי מהנושא אבל גם אז באו חברים ומכרים יותר רחוקים וסיפרו שהם נהנים לקרא את מה שיש לי לומר.

אז אנחנו דיי מסודרים ואפשר לצאת לדרך.

אני מאחלת לכם להנות יחד איתנו במסע החיים.

זאת אני:


ליאת ולדמן- בת 42

בגיל 36 הבנתי שאני רוצה ילד.

תוך זמן קצר ולאחר פגישה עם מי שהפכה להיות חברת משפחה קרובה, הבנתי שהכיוון ברור ואני הולכת על זה לבד.

ככה הכל התחיל:


תכירו את מי שהולכת להיות מיקה בקרוב

לידה ראשונה עומדת להתחיל בבית חולים בני ציון

סבא וסבתא לעתיד מתגייסים לעזור בלידה:


עוד כמה שעות ואת כאן איתנו

תכירי את סבא

למזלי הרב הדברים היו פשוטים ותוך זמן ממש קצר הייתי בהריון שעבר בקלות ובכיף ובסופו נולדה ביתי הבכורה - מיקה ולדמן הידועה בכינויה לולו.

תכירו את הגברת הקטנה שבימים אלו חוגגת 5!


אין מספיק מילים בעולם שיכולות לתאר ולאפיין את האישיות המופלאה והמלאה של הבת הזאת.

מבטיחה שתכירו אותה היטב בהמשך.

פעם מזמן חברה אמרה לי שמיקה באה לפזר טוב בעולם.

ללא ספק זאת תמצית הילדה.

אחרי שנה וקצת שהיינו יחד הגעתי להחלטה שאני רוצה להרחיב את התא המשפחתי ושוב באופן יחסי לגילי הלא צעיר בלשון המעטה... הדברים פעלו יחסית מהר.

כשמיקה הייתה בת שנתיים וחצי רונה ביתי השניה נולדה.

היום רונה בת שנתיים וחצי בעצמה :)

יש קלישאות רבות בנוגע לילד שני -

באופן ברור אופייה המקסים של רונה מנוגד לשל מיקה והן כמעט שני קצוות..

אני תמיד צוחקת שלגדל את רונה זה בטח היה כמו לגדל את עצמי....

קבלו את רונה ולדמן או בכינויה גוגי (גוג ומגוג):


רונה ולדמן כיום בת שנתיים וחצי

זהו אנחנו משפחת ולדמן ודבק בנו הכינוי בנות ולדמן.

מכאן ניקח אתכם איתנו יחד למחוזות טובים.

שלכם,

אנחנו.

:)

91 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page