top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאימא ליאת

זמן משפחה וחברים

עודכן: 8 בפבר׳ 2022

בין כל הטיולים והפעילויות אני חייבת להודות שאין כמו בבית!

גם בבית אנחנו בעשיה מתמדת אחרי הכל זה אנחנו...

:)

מעגל האנשים שמקיפים אותנו עצום.

התברכנו בסבים מופלאים!

לאמא שלי חוה יש כינוי סבתיש. לאמי בן זוג ושמו אבי שלאחרונה גם הוא הפך לסבא בעצמו :). יוצא שלבנות יש בת דודה.

סבתיש שלנו היקרה גמעה בליבה החלטה והיא מדברת עם הבנות באנגלית מהרגע שנולדו. זאת המתנה הכי טובה שיכלה להעניק להן. סבתיש משקיעה בבנות כל דקה מזמנה הפנוי שזה לא כזה הרבה מכיוון שהיא עובדת פחות או יותר סביב השעון. אמא שלי, תיהיי לנו בריאה לעוד שנים מופלאות יחד!

לאבא שלי ישראל יש כינוי סביק. לאבי בת זוג ושמה אירית. לאירית הבנות קוראות סבתא והיא אכן סבתא מקסימה ומהממת.

הם מחוברים אוהבים ומעורבים בגידול הבנות והם חלק בלתי נפרד מאיתנו.

המון חוויות לבנות עם סבא וסבתא- הן ישנות שם אוכלות שם משחקות שם מתקלחות שם ולמעשה זהו ביתם השני שלישי. (ככה זה עם הורים גרושים).

יש לנו חברים מכל הקשת- כאלו שמכירים אותי שנים אחורה, חברים שהכרנו בגן והפכנו לחברים מאוד קרובים

ושכנים מקסימים.

מודות על כל הטוב שסובב ועוטף אותנו.

סבא שלי ואני סיפור אהבה שרק מתחיל...

מתפנקות עם סבתיש

מתפנקת עם סבא

דוד דורון בביקור מולדת

זמן איכות עם דוד

רונה וסבא מנמנמים

מיקה לא נותנת לסבא לנוח

בכלל...

קוראות סיפור / טלוויזיה?

שעת סיפור

הכי כיף להתפנק במיטה של סבא וסבתא

עם דוד דורון


שטויות עם דוד דורון



ועוד קצת



מבשלת עם סבתא אירית


בים עם דוד דורון

הצגה עם חברות מהגן

זמן איכות עם סבתיש ודוד

דוד דורון ואני

קוראת עם סבתא אירית








26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page